Pārvest mantas? Pārvest mēbeles? Pārvietot biroju?

Mēs strādājam tā, lai pakalpojuma sniegšanas laikā Jūs varētu atpūsties ne tikai fiziski, bet arī psiholoģiski. Mūsu speciālisti ir zinoši un gatavi jebkuriem izaicinājumiem. Viņi saprot, kā padarīt darbu operatīvi un atbilstoši augstākās kvalitātes standartiem. Visi piedāvāti pakalpojumi ir mūsu profesionālā kompetence, nevis hobijs. 

Strādājam arī darba dienu vakaros vai brīvdienās, piesaistot darbam nepieciešamo speciālistu un auto skaitu, lai taupītu Jūsu naudu un laiku, nodrošinot augstākās kvalitātes servisu.

Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:

  • Bezmaksas konsultācijas
  • Individuālo pieeju katrai situācijai
  • Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
  • Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
  • Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
  • Izdevīgas cenas
  • Augstās kvalitātes servisu
  • Dažādus apmaksas veidus
  • Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
  • Piemērotu kravas transportu
  • Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)

Mēs veicam:

Mums ir:

  1. spēcīgie un zinoši krāvēji
  2. viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
  3. liela pārvākšanās pieredze
  4. plašs apmierinātu klientu loks
  5. auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
  6. iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu

Mēs strādājam:

  • ātri, droši un akurāti
  • ar juridiskām un fiziskām personām
  • katru dienu, bez brīvdienām
  • no 9:00 līdz 20:00
  • pa Rīgu, Latviju un Eiropu

IETILPĪGIE UN TĪRIE KRAVAS AUTO AR LIFTIEM

Mūsu mašīnas ir domātas tieši mēbeļu un mantu pārvadāšanai!  Mēs zinām, kā pareizi izvietot Jūsu mantas un mēbeles mašīnā un mums ir viss nepieciešamais, lai nostiprinātu mēbeles un mantas drošai pārvešanai.

JEBKURŠ STĀVS. JEBKURŠ SVARS.

Mēbeļu un mantu uznešana notiek uz jebkuru stāvu. Neatkarīgi no tā, kāds ir mēbeļu (iekārtu, seifu, klavieru u..) un citu mantu svārs, darbs tiek vienmēr paveikts vienādi optimizēti un veikli.

KRĀVĒJI AR ĻOTI LIELU PIEREDZI

Mūsu krāvēji ir spēcīgie, zinošie un ļoti uzmanīgi pret Jūsu mantām un mēbelēm. Mēs zinām, kā nodrošināt pārvākšanos kvalitatīvi, droši un pēc iespējas ātri. Mūsu krāvēji māk nest mēbeles pareizi, saudzējot gan pašas mēbeles, gan arī sienas un griestus.

MĒBEĻU IEPAKOŠANA IR IEKĻAUTA CENĀ

Mēs iepakojam Jūsu mēbeles pirms to pārvešanas (par to nav jāmaksa atsevišķi). Mēbeles tiek pareizi nostriprinātas kravas nodalījumā un rezultātā - tiek veiksmīgi nogādātas galapunktā.

PARCELIES.LV - TOP 10 PĀRCELŠANĀS PADOMI

Pārcelšanās padomi: 10 triki, kas jāzina pirms kravājat mantas

PĀRCELŠANĀS PADOMI: 10 TRIKI, KAS JĀZINA PIRMS KRAVĀJAT MANTAS

Domas par pārcelšanos var iedalīt divās kategorijās: tas var būt aizraujošs pārmaiņu laiks vai viena no saspringtākajām pieredzēm jūsu dzīvē. Tā varētu būt arī abu iepriekšminēto kombinācija. Neatkarīgi no tā, kā jūtaties, pārdomāta plāna un tālāk sniegto stratēģisko padomu izmantošana var palīdzēt gan pārvietošanās dienai, gan arī dienām pirms un pēc tās ritēt daudz raitāk.

LABĀKAIS PĀRCELŠANĀS PADOMS: ESIET GATAVI

Visefektīvākais veids, kā padarīt pārvietošanās procesu vieglāk pārvaldāmu un mazāk saspringtu, ir pēc iespējas labāk sagatavoties iepriekš (uzsvars uz iepriekšējo sagatavošanos nekad nebūs par lielu).

Saskaroties ar iespējamo pārcelšanos, ir iespējams gan stratēģiski, gan arī metodiski sagatavot tam savu māju. Izmantojot tālāk norādītos pārcelšanās padomus, ikviens var sagatavot savu budžetu, sakārtot mantas, prasmīgi tās iepakot un ierobežot galvassāpes, kas saistītas ar lielo vietas maiņu. Un jo vairāk laika jūs veltīsiet šo uzdevumu veikšanai, jo mazāk stresa jūs piedzīvosiet ceļā.

TOP 10 PĀRCELŠANĀS PADOMI

  1. Atbrīvojieties no nevēlamiem priekšmetiem
  2. Glabājiet visus pārcelšanās dokumentus vienuviet
  3. Sāciet pēc iespējas ātrāk
  4. Atrodiet kravas automašīnu ar rampu
  5. Izmantojiet atbilstoša izmēra kastes
  6. Svarīgāko saglabājiet uz beigām
  7. Marķējiet savas kastes ar detalizētu informāciju
  8. Istabas kravājiet pa vienai
  9. Sagatavojiet pārcelšanās kontrolsarakstu
  10. Izvērtējiet iespēju izsaukt profesionāļus

1. ATBRĪVOJIETIES NO NEVĒLAMIEM PRIEKŠMETIEM

Labākā iespēja, kas ikvienam rodas pārcelšanās laikā, ir priekšlaicīgi samazināt savu mantu skaitu. Kādēļ? Tādēļ, ka mantu iepakošanas procesa laikā jūs pārskatāt katru vienību atsevišķi. Šāda pieeja pārcelšanās laikā padara vieglāku arī mantu šķirošanu – sadaliet mantas, kuras vēlaties paturēt, ziedot vai pārdot.

Atbrīvojoties no nevēlamiem priekšmetiem pirms kravas automašīnas ierašanās, jūs iegūstat ievērojamas priekšrocības: mazāk iepakojamo mantu, mazāk pārvietošanas uz jauno vietu un mazāk vietas jaunajās mājās, kuras jāvelta atvestajām mantām. Neierobežojiet sevi, atbrīvojoties tikai no maziem priekšmetiem. Pārcelšanās ir ideāls laiks, lai pārceltu uz citām mājām vai dāvinātu lielas mēbeles, kuras var neiederēties jūsu jaunajā telpā.

2. GLABĀJIET VISUS PĀRCELŠANĀS DOKUMENTUS VIENUVIET

Ne katrs papīra gabals jūsu dokumentu skapī būs nepieciešams pārcelšanās laikā vai pat pēc tam, kad iekārtosieties jaunajā mājā.

Neskatoties uz to, ir ļoti svarīgi, lai visi pārcelšanās dokumenti, piemēram, adrese un pakalpojumu informācija (vai klēpjdators ar šo informāciju) būtu vienuviet un būtu viegli pieejami pārcelšanās dienā. Neiesaiņojiet tos kastē. Drīzāk atrodiet tiem drošu vietu virtuvē pie somiņas vai automašīnas cimdu nodalījumā.

Ja esat nolīguši pārcelšanās servisa uzņēmumu, vislabāk ir glabāt savus sensitīvos dokumentus (pases, apdrošināšanas dokumentus, laulības apliecības utt.) un vērtslietas drošā vietā un pārvietot šos priekšmetus pašiem. Tādā veidā jūs samazināt risku, ka jūsu mantas pazudīs transportēšanas laikā, un saglabājat šos svarīgos, grūti nomaināmos priekšmetus drošībā.

3. SĀCIET PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK

Viena no sarežģītās pārvākšanās gaišajām pusēm, īpaši, ja pārvācaties pēc vecās mājas pārdošanas un jaunās iegādes, ir tā, ka ļoti reti pārcelšanās ir jāveic tūlītēji. Tā kā mājas iegādes process var ilgt 60–90 dienas, tas atstāj pietiekami daudz laika, lai sagatavotos. Pārcelšanās var būt viena no saspringtākajām pieredzēm, taču viens no primārajiem veidiem, kā mazināt šo stresu, ir sākt pēc iespējas ātrāk un negaidīt līdz pēdējai sekundei.

Sāciet dažas nedēļas iepriekš, dodot sev pietiekami daudz laika, lai pārskatītu savas mantas, saprastu, kas ir vai nav nepieciešams, un pēc tam pārdomāti un rūpīgi sakravātos.

4. ATRODIET KRAVAS AUTOMAŠĪNU AR RAMPU

Ir vairāki veidi, kā personām, kuras pārcelšanos veic bez profesionālas palīdzības, garīgi un fiziski šo procesu atvieglot. Kravas automašīnas, īpaši tādas, kurai ir rampa, noma, atvieglos iekraušanu un izkraušanu un ietaupīs laiku. Tā vietā, lai automašīnās vai pikapā vestu vairākas mēbeļu un mantu kravas, atbilstoša izmēra kravas automašīnā iespējams pārvest visu vienlaicīgi.

Rampas esamība būtiski ietekmēs to, cik daudz laika un pūļu nepieciešams lielu, smagu priekšmetu iekraušanai un izkraušanai, kā arī pasargās jūsu rokas, ceļgalus un muguru no saspringuma.

VAI ESAT GATAVI PĀRMAIŅĀM?

Atrodi visaugstāk novērtētos pārcelšanās ekspertus un salīdziniet vairākus piedāvājumus vietnē parcelies.lv

Sazinieties ar Pārcelšanās Profiem

5. IZMANTOJIET ATBILSTOŠA IZMĒRA KASTES

Ja vēlaties ietaupīt naudu, varat viegli samazināt izmaksas, atkārtoti izmantojot draugu un kaimiņu kartona kastes. Atjautīgi “pakotāji” (vai cilvēki, kas vienas dzīves laikā ir daudz pārcēlušies) zina, ka nav laba ideja iemest vairākas mantas tuvākajā pieejamajā kastē, bet tas, kas visu maina, ir tās atbilstošs izmērs, piemēram:

  • Drēbju skapju kastes var krietni atvieglot daudz drēbju uz pakaramajiem pārvietošanu
  • Smagākas preces var iepakot vairākās, mazākās kastēs.
  • Mazākus, vieglākus priekšmetus, piemēram, veļu vai virtuves piederumus, var iesaiņot lielās kastēs un tad viegli tos pārvietot.

6. SVARĪGĀKO SAGLABĀJIET UZ BEIGĀM

Ritot nedēļām, līdz klāt ir pārcelšanās diena, sakravājiet arvien vairāk un vairāk, līdz palicis tikai vissvarīgākais— lietas, kurām pieskaraties katru dienu. Padomājiet par to, kas tiek izmantots visbiežāk, piemēram, dušas aizkars, gultas veļa, trauki un piederumi un, iespējams, visvairāk izmantotie katli un pannas.

Saglabājot pirmās nepieciešamības lietas uz beigām, jūs varat nodrošināt to, ka viss, kas jums nepieciešams, lai pārceltos uz savu jauno māju, ir iepakots kopā un gatavs ātrai izņemšanai uzreiz pēc ierašanās.

7. MARĶĒJIET SAVAS KASTES AR DETALIZĒTU INFORMĀCIJU

Iesaiņošana atbilstoši telpām un aptuvena marķēšana ir gudra rīcība, taču palieliniet centienus, ātri uzskaitot, kas atrodas katrā kastē, un uzrakstot to uz sāniem. Pēc piepūles, kas nepieciešama, lai kastes pārvietotu, dažkārt var paiet ilgs laiks, lai izsaiņotu katru priekšmetu.

Kaste ar uzrakstu “Virtuve” var nozīmēt daudzas lietas. Jūs zināt, kurā telpā tai būtu jāatrodas, bet kas tajā patiesībā ir iekšā? Vai tas ir virtuves trauks? Lāpstiņas? Mazā virtuves tehnika? Virtuves dvieļi? Atzīmējot uz kastes detaļas, varēsiet ātri atrast nepieciešamo, ietaupīt laiku un novērst stresu šajās svarīgajās dienās un nedēļās, kad iekārtosieties.

8. ISTABAS KRAVĀJIET PA VIENAI

Var būt vilinoši censties sapakot visu iespējamo vienā piegājienā, taču tā var būt kļūda! Īpaši saspringtu pārcelšanos padara tas, cik milzīgi var šķist visi ar to saistītie izdarāmo uzdevumu saraksti, it īpaši, mēģinot darīt visu uzreiz.

Sākot dažas nedēļas iepriekš, kravājiet katru istabu pa vienai. Sāciet nolikt malā ikdienā neizmantojamos priekšmetus, piemēram, papildu tīrīšanas līdzekļus, tualetes papīra un papīra dvieļu krājumus vai, piemēram, grāmatas dzīvojamās istabas plauktos. Pirmdien pievērsieties vannas istabai, otrdien viesistabai un tā tālāk. Atvēliet tam tikai vienu stundu, atskaņojiet jautru mūziku un uzziniet, cik jūs varat paveikt šajā laikā.

Mērķis ir pavadīt laiku, sakravājot retāk izmantojamās lietas, lai, tuvojoties pārcelšanās dienai, jums būtu mazāk ko likt kastēs. Pārcelšanās problēma ir tāda, ka jums būs nepieciešami noteikti priekšmeti līdz pat pārcelšanās brīdim, tāpēc vislabāk sākotnēji ir sapakot preces, kuras tik bieži neizmantojat.

9. SAGATAVOJIET PĀRCELŠANĀS KONTROLSARAKSTU

Kontrolsaraksts ar rakstisku atgādinājumu par katru uzdevumu, kas jāpabeidz pirms pārcelšanās, var būt īpaši noderīgs organizētības uzturēšanai. Procesa laikā ir jāveic daudzas darbības, piemēram, sagatavošanās, iepakošana, pārvietošana un izpakošana — tas nebūt nav maz!

LABĀ PĀRCELŠANĀS KONTROLSARAKSTĀ JĀIEKĻAUJ:

  • Darbības, kas saistītas ar pašu pārcelšanos: pārcelšanās speciālistu nolīgšana, kastu un iepakošanas materiālu iegāde
  • Darbības, kas saistītas ar jauno mājokli: komunālo pakalpojumu pieslēgšana, jaunās mājas tīrīšana, krāsošana vai jaunu atslēgu izgatavošana
  • Darbības, kas saistītas ar kravāšanu un iepakošanu
  • Saraksts ar lietām, kuras var būt nepieciešams iegādāties jaunajai mājai
  • Darbības, kas saistītas ar māju, kuru pametat: piemēram, uzkopšana, neliels mājas remonts, atslēgu izgatavošana jaunajiem īpašniekiem utt.
  • Var būt noderīgi arī uzskaitīt visas savas mantas, sākot ar lielajām mēbelēm. Tas palīdzēs profesionāļiem sagatavot precīzu piedāvājumu un sniegs viņiem labāku priekšstatu par visu, kas viņiem būs jāņem līdzi, lai jūsu mēbeles iznestu no mājām un iekrautu tās kravas automašīnā.

PAPILDU PĀRCELŠANĀS PADOMS: IZVEIDOJIET BUDŽETU

Neatkarīgi no tā, vai izlemjat veikt pārvākšanos pats vai izmantot tam profesionālas komandas ārpakalpojumu, pārcelšanās laikā var rasties arī daudz neparedzētu izdevumu, tāpēc pārdomāta finanšu stratēģija šajā gadījumā ir pārcelšanās budžeta izveidošana.

Zemāk norādītas svarīgas lietas, kas jāņem vērā jūsu budžetā atkarībā no tā, kā jūs un jūsu ģimene plānojat veikt pārcelšanos. Sākumā var būt noderīgi pārbaudīt pārcelšanās izmaksu kalkulatoru, iegūstot ļoti vispārīgu aprēķinu par to, cik jūsu plānotā pasta indeksa maiņa jums varētu izmaksāt.

PROFESIONĀLS PĀRCELŠANĀS SERVISS

Profesionālas pārcelšanās komandas nolīgšana neatkarīgi no tā, vai jūsu pārcelšanās ir vietēja mēroga vai sniegsies ārpus valsts robežām, būs visdārgākā no opcijām. Lai arī izmaksas ir lielas, profesionāļi atbrīvo jūs no stresa un galvassāpēm, veicot kastu iekraušanu un izkraušanu, mēbeļu montāžu un demontāžu, kā arī par papildus samaksu tie var palīdzēt mantu kravāšanas un iepakošanas procesā.

Zemāk ir norādītas dažas no visbiežāk sastopamajām izmaksām, kas jau būs iekļautas profesionāla pārcelšanas servisa stundas likmē.

  • Darbaspēka izmaksas: šī maksa parasti tiek iekasēta par darba stundu.
  • Kravas automašīnas nomas izmaksas: parasti šī ir fiksēta maksa, klāt pieskaitot degvielas izmaksas. Darbiem vienas pilsētas ietvaros papildus par degvielu nav jāmaksā.
  • Maksa par īpašām precēm: par noteiktiem priekšmetiem, piemēram, klavierēm, dārgiem mākslas darbiem, biljarda galdiem un seifiem atkarībā no pārvadātāja dažkārt var tikt piemērota īpaša maksa.
  • Speciāls iepakojums: profesionāļi izmanto specifiski izstrādātus materiālus, piemēram, matraču somas, televizora kastes, iepakojuma papīru un plastmasas iesaiņojumu priekšmetu aizsardzībai to pārvietošanas laikā. Visi šie materiāli parasti jau ir iekļauti stundas likmē un atsevišķi par tiem nav jāmaksā.
  • Piemaksas: šajā kategorijā var ietilpt pārcelšanās darbinieku dzeramnauda vai viņiem pārcelšanās dienā iegādātās pusdienas. Toties parcelies.lv pārvākšanās serviss uz pusdienām neapstājas un dzeramnaudu neprasa. Tas viss var būt tikai klineta iniciatīva.

Pat ja jūs nemaksājat par profesionāla pārcelšanās uzņēmuma darbu, lielākajai daļai no patstāvīgi veicamajiem pārvākšanās uzdevumiem ir nepieciešama kravas automašīnas īre, kā arī citi izdevumi:

  1. Speciāls pārcelšanās aprīkojums: tā kā jums nebūs pieejami profesionāļi, kuri izmanto savu aprīkojumu, piemēram, kravas ratiņus, jums būs jāatrod savs.
  2. Iepakošanas piederumi: jums būs jāatrod vai jāiegādājas kastes, iepakošanas lente, burbuļplēve, atkritumu maisi, papīra naži un citi materiāli, kas nepieciešami pārcelšanās procesam.
  3. Kravas automašīnas nomas izmaksas: šajos izdevumos var tikt iekļauta arī maksa par nobraukumu, ja pārvietojaties ar kravas automašīnu lielos attālumos.
  4. Degviela kravas automašīnai: jums jārēķinās arī ar nomas kravas automašīnas degvielas izmaksām.
  5. Ēdiens un dzērieni: noteikti iekļaujiet arī gan savas, gan arī izpalīdzīgo draugu un ģimenes locekļu ēdināšanas izmaksas.

PĀRCELŠANĀS ĀRPUS VALSTS

  • Jaunas mājas iegādei un pārbraukšanai ārpus valsts nepieciešama papildu plānošana un (visticamāk) izmaksas. Neatkarīgi no tā, vai izmantojat profesionāļu pakalpojumus vai veicat pārcelšanos un īrējat kravas automašīnu patstāvīgi, šādā procesā budžetā jāiekļauj iepriekš uzskaitītie, kā arī papildu izdevumi, piemēram:
  • Nakšņošana: ja braucat ar automašīnu vairākas dienas, jums būs nepieciešama vieta, kur apstāties un atpūsties.
  • Ceļojuma izmaksas vairākām dienām: ierēķiniet izdevumus par pārtiku un degvielu jūsu automašīnai.
  • Papildu maksa par degvielu: pārcelšanās profesionāļi var iekasēt papildu maksu par pārvākšanos uz lieliem attālumiem.
  • Īstermiņa mājoklis: ja uz jauno dzīvesvietu pārvākties nesanāk uzreiz, jums būs jāatrod viesnīca vai īres vieta, kurā laicīgi apmesties.

PAPILDU IZMAKSAS

  • Neatkarīgi no jūsu izvēlētā pārvietošanās veida, pastāv arī papildu izmaksas, kas var atšķirties atkarībā no jūsu konkrētajiem apstākļiem. Visas šīs izmaksas ir jāņem vērā un jāiekļauj jūsu budžetā, lai iegūtu visprecīzāko pārvietošanas izmaksu aprēķinu, piemēram:
  • Bērnu aprūpe: ja jums ir bērni, iespējams, vajadzēs nolīgt kādu, kas viņus pieskatīs, kamēr iepakojat un pārvietojat kastes.
  • Mājdzīvnieku aprūpe: jums būs jāatrod droša vieta arī mājdzīvniekam, kurā tam uzturēties pārcelšanās dienā.
  • Profesionāla uzkopšana: varat nolīgt kādu, lai uzkoptu māju, no kuras dodaties prom vai uz kuru pārvācaties.
  • Uzglabāšanas izmaksas: ja jums ir jāpārvieto daži priekšmeti uz uzglabāšanas telpu, kamēr jūs kādam atrādāt savu māju, jums par to būs jāsamaksā.
  • Secinājums: šo pārcelšanās triku un padomu izmantošana var palīdzēt samazināt stresu.
  • Kā jau vairākumam lielo lietu, ko uzņemamies, vienīgais veids, kā tās pievarēt, ir īstenot to projektu, sadalot to mazās, pārvaldāmās daļās. Pārcelšanās plānošana, budžeta plānošana un laicīga mantu sakravāšana samazināt haosu, kas pavada saspringtos rezultāta panākšanas centienus.

IZSAUCIET PROFESIONĀĻUS

Sagatavošanās pārvākšanās procesam ir viens no pēdējiem soļiem mājas iegādes procesā; lai gan tas var būt saspringts, tas ir arī ļoti aizraujošs laiks. Vai drīzumā plānojat pārcelties? Zvaniet +37129537152 un mēs visu nokārtosim.