veicam Biroju pārvākšanās jau 15 gadus

  • Esam Pārvietojuši 2700 Birojus. Mūsu Klienti Mūs Iesaka!
  • Piesakies 24/7. Punktualitāte. Uzmanība. Pieredze. Pieklājība.
  • Cenas sākot no 50.00EUR. Iepakošana ir iekļauta cenā.
  • Esam savas nozares speciālisti. Kopumā ir paveiktas jau vairāk kā 2700 dažāda lieluma biroju pārvākšanās.
  • Esam nodrošinājuši pārvākšanos jau katrā no lielākām biroju ēkām Rīgā.
  • Biroju pārvākšanos esam veikuši arī ārpus Rīgas: Valmierā, Ventspilī, Liepājā, Daugavpilī, Rezeknē, Siguldā, Jūrmalā, Ķekavā, Saulkrastos un citur!
  • Esam pārveduši birojus arī virzienā ārpus Latvijas teritorijas un atpakaļ.
  • To uzņēmumu starpā, kurus esam pārveduši ir gan lielais gan arī vidējais un mazais bizness.
  • Lielākie uzņēmumi un valsts iestādes, kurām esam snieguši pilnvērtīgus pārvākšanās pakalpojumus: Laima, Ignera, Webhelp, Swedbank, Rīgas Dome, Valsts Policija, Mākslas Akadēmija, Gulbja Laboratoija, Cirkle K, Virši, DOTs, Somijas vēstniecība, Dānijas vēstniecība utt.

Biroju pārvākšanās laikā nodrošinām

  • Darba vietu mēbeļu un mantu sagatavošanu pārvietošanai.
  • Sīko mantu pakošanu kastēs.
  • Pārvākšanās kastes uz nomu.
  • Mēbeļu, iekārtu un tehnikas iepakošanu.
  • Smagu priekšmetu (seifu, iekārtu utt.) pārvietošanu.
  • Bezmaksas konsultācijas pārvākšanās sfērā.
  • Individuālo pieeju katrai situācijai.
  • Uznešanu uz jebkuru stāvu.
  • Veco mēbeļu utilizāciju. Jauno mēbeļu piegādi un montāžu.
  • Izdevīgas cenas. Augstās kvalitātes servisu. Dažādus apmaksas veidus.
  • Pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām.
  • Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu.
  • Piemērotu transportu un visu darbam nepieciešamo inventāru.
  • Mēbeļu izvietošanu jaunajās telpās saskaņā ar plānu.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

Piemērots transports

Mūsu mašīnas ir domātas tieši mēbeļu un mantu pārvadāšanai!  Mēs zinām, kā pareizi izvietot Jūsu mantas un mēbeles mašīnā un mums ir viss nepieciešamais, lai nostiprinātu mēbeles un mantas drošai pārvešanai.

IMG_20230511_111034.jpg

JEBKURŠ STĀVS un SVARS

Mēbeļu un mantu uznešana notiek uz jebkuru stāvu. Neatkarīgi no tā, kāds ir mēbeļu (iekārtu, seifu, klavieru u..) un citu mantu svārs, darbs tiek vienmēr paveikts vienādi optimizēti un veikli.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

KRĀVĒJI AR LIELU PIEREDZI

Mūsu krāvēji ir spēcīgie, zinošie un ļoti uzmanīgi pret Jūsu mantām un mēbelēm. Mēs zinām, kā nodrošināt pārvākšanos kvalitatīvi, droši un pēc iespējas ātri. Mūsu krāvēji māk nest mēbeles pareizi, saudzējot gan pašas mēbeles, gan arī sienas un griestus.

IEPAKOŠANA IR CENĀ

Mēs iepakojam Jūsu mēbeles pirms to pārvešanas (par to nav jāmaksa atsevišķi). Mēbeles tiek pareizi nostriprinātas kravas nodalījumā un rezultātā - tiek veiksmīgi nogādātas galapunktā.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

Bez Brīvdienām 24/7

  • Mēs strādājam bez brīvdienām.
  • 7 dienas nedēļā.
  • Strādājam 24 stundas diennaktī.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

Vienmēr Punktuāli

Mēs vienmēr esam laikā. Jums ir iespēja pieteikt sev ērtu datumu un laiku līdz pat diviem mēnešiem uz priekšu. Mēs būsim tieši norunātajā laikā. Varam droši paļauties uz mums.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

Vairāk Kā 3000 Klientu

Mums ir vairāk kā 3000 pastāvīgu un apmierinātu klientu, kuri katru gadu atgriežas, kā arī iesaka mūs kā labāko pārvākšanās servisu.

PARCELŠANĀS SERVISS AR 15 GADU PIEREDZI - PARCELIES.LV

Klavieres, Seifi, Iekārtas

Mēs pārvietojam mēbeles, mantas, klavieres, flīģeļus, seifus, medicīnas, ražošanas un citas iekārtas.

Biroja pārvietošanas procesa kopsavilkums - parcelies.lv

Biroja pārvietošanas procesa kopsavilkums

  1. Biroja pārvietošanas plāna un laika skalas izveide
  2. Jūsu darba vietas sagatavošana pārvietošanai
  3. Kastu iepakošana un marķēšana
  4. Komunikācija ar darbiniekiem: instruēšana par nepieciešamajām lietām
  5. Budžeta iestatīšana pārvietošanai
  6. Izmaksu kontrole visā pārvietošanās laikā
  7. IT infrastruktūras iestatīšana ar minimālu dīkstāves laiku
  8. Iestatiet plānu, kad atjaunināt sava uzņēmuma kontaktinformāciju
  9. Nepieciešamo tikšanos organizēšana ar darbiniekiem
  10. Pieredzējuša pārvākšanās uzņēmuma nolīgšana
Pārvākšanās stratēģijas - parcelies.lv

Pārvākšanās stratēģijas

  • Viena no vissvarīgākajām lietām, ko varat darīt, ir plānot uz priekšu. Tas nozīmē, ka ir jāiestata reālistisks laika grafiks, jāizveido kustīgs saistviela, lai visi dokumenti un informācija tiktu glabāta vienuviet, un process ir jāsadala mazākos, pārvaldāmos uzdevumos. Tas nozīmē arī apzināti izturēties pret to, ko paturat un no kā atbrīvojaties – jo mazāk jums būs jākustas, jo mazāk stresa būs process.
  • Vēl viena svarīga stratēģija ir atrast pareizos resursus, kas jums palīdzētu — sākot ar profesionālu pārcēlāju algošanu un beidzot ar tiešsaistes rīku un lietotņu izmantošanu, ir tik daudz veidu, kā procesu atvieglot.
  • Lasīt vairāk
5 Droši veidi, kā droši pārvietot jūsu KLAVIERE - parcelies.lv

5 Droši veidi, kā droši pārvietot jūsu KLAVIERES

  1. Sagatavojiet klavieres
  2. Sargājiet apkārtni
  3. Lietojiet pareizo ekipējumu un tehniku
  4. Dariet visu lēni un prātīgi
  5. Vai Sauciet profesionāļus

Zvaniet, Rakstiet vai aizpildiet pieteikumu